آپلود عکس

در این مقاله که با چند پست در اختیار شما قرار گرفته میشه به تعریفخلاقیت، موانع آن ، چگونه خلاقیت کودکان را افزایش دهیم، فرآیند خلاقیت، ویژگی های افراد خلاق، راه های پرورش خلاقیت و ویژگی های مدیر خلاق و . می پردازد.

خلاقیت، برایند نیروهای تعقلی و تخیلی انسان است که قالب های ذهنی را می شکند و ایده های نوآورانه را به ذهن متبادر می سازد. بنابراین، به خاطر پرورش خلاقیت باید کارهایی انجام دهیم که از طرفی دانش و تجربه ما را که به عنوان ماده خام خلاقیت هستند بالا ببرد و از طرف دیگر شیوه تفکر ما را اصلاح و هدایت کند و از سویی قدرت تخیل ما را بهبود بخشیده و امکان تصورسازی به ما بدهد.
می دانیم که خلاقیت نوعی تکاپوی فکری و ذهنی برای دست یابی به اندیشه های بدیع است. پس کارهایی که بتواند ذهن را در این راستا به تکاپو وا دارد و به ما فرصت اندیشیدن و تبلور آن را در جهان خارج بدهد، موجب افزایش خلاقیت می شود.
تجربه:
غنی ترین منبع سوخت و عاملی است که موجب می شود انسان بتواند ایده های خلاقانه ارائه بدهد.
تجربه را می توان از انجام کارهای متنوع و مخاطره انگیز، مسافرت مخصوصاً با شرایط سخت و مصیبت بار و به مکان های دور افتاده، تماس های شخصی با دیگران بویژه کودکان، خواندن شرح حال افراد، تماشا کردن تلویزیون، گوش کردن رادیو و . به دست آورد.
بازی های فکری:
حل معما، جدول، شطرنج، کلمات متقاطع، بیست سوالی ها، بازی در هوای آزاد، حل مسائل ریاضی بخصوص مسائل هندسه و احتمال که نوعی ورزش ذهنی هستند در تقویت قدرت تفکر موثرند.

چکیده مقاله خلاقیت و نوآوری در توسعه

تعاریف نوآوری مقاله نقش مدیران در خلاقیت و نوآوری سازمان ها

تعاریف خلاقیت مقاله نقش مدیران در خلاقیت و نوآوری سازمان ها

ضرورت و اهمیت خلاقیت و نوآوری مقاله نقش مدیران در خلاقیت و نوآوری سازمان ها

مقدمه مقاله نقش مدیران در خلاقیت و نوآوری سازمان ها

چکیده مقاله نقش مدیران در خلاقیت و نوآوری سازمان ها

اهمیت مسئله مقاله بررسی رابطه هوش شناختی و هوش هیجانی

های ,خلاقیت ,تجربه ,ذهنی ,فکری ,پرورش ,و به ,ما را ,ایده های ,به ما ,است که

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اطلاعات جامع kahrobarangie دخترک امـیــــــد مجله علمي امير حسن مجله اینترنتی جیم دانلود برای شما اینجـــآ هَــمِه چــی دَر هَــمِه.◕ ‿ ◕ وبگاه دکتر مهدی نعمتی فروشگاه اینترنتی قاصدک طلایی